Bralo20 schreef:TSA is vriendelijk als je zelf ook vriendelijk bent, verder verloopt alles vrij vlotjes.
Wat een vreemde opmerking

, ik ben altijd super vriendelijk naar iedereen ook naar TSA medewerkers, je bent zelf nog nooit via Houston (praat wat makkelijker voor niet luchtvaartfanaten) binnengekomen, hoe kun je dan oordelen over de vriendelijkheid van de immigratie medewerkers daar? Ik denk zelf dat het meer te maken heeft met het feit dat ik daar met mijn man door immigratiens ging, de zuidtexanen (in tegenstelling tot Dallas en omgeving)staan niet echt bekent om hun homovriendelijke houding, ik denk dat het veel meer daarmee te maken had, ik en later wij werden echt super onbeschoft behandelt, en ja je kunt wel een klacht indienen, maar je wilt wel graag je volgende vliegtuig halen, en je vakantie niet laten verpesten. Het is overigens wel mijn enige keer van de 12 dat zoiets gebeurt is, in New York, Washington, Chicago en vooral San Francisco zijn de immigratiebeamten veel vriendelijker, ik vind het verschil tussen de meer conservatieve en de meer liberale staten echt opmerkelijk.