Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

Las Vegas Reizen, Las Vegas Hotels, Las Vegas Shows, Tours, Trouwen, Arrangementen en meer Las Vegas Reizen, Las Vegas Hotels, Las Vegas Shows, Tours, Trouwen, Arrangementen en meer Las Vegas Reizen, Las Vegas Hotels, Las Vegas Shows, Tours, Trouwen, Arrangementen en meer Las Vegas Reizen, Las Vegas Hotels, Las Vegas Shows, Tours, Trouwen, Arrangementen en meer Las Vegas Reizen, Las Vegas Hotels, Las Vegas Shows, Tours, Trouwen, Arrangementen en meer Las Vegas Reizen, Las Vegas Hotels, Las Vegas Shows, Tours, Trouwen, Arrangementen en meer Las Vegas Reizen, Las Vegas Hotels, Las Vegas Shows, Tours, Trouwen, Arrangementen en meer Las Vegas Reizen, Las Vegas Hotels, Las Vegas Shows, Tours, Trouwen, Arrangementen en meer Las Vegas Reizen, Las Vegas Hotels, Las Vegas Shows, Tours, Trouwen, Arrangementen en meer Las Vegas Reizen, Las Vegas Hotels, Las Vegas Shows, Tours, Trouwen, Arrangementen en meer Las Vegas Reizen, Las Vegas Hotels, Las Vegas Shows, Tours, Trouwen, Arrangementen en meer Las Vegas Reizen, Las Vegas Hotels, Las Vegas Shows, Tours, Trouwen, Arrangementen en meer Las Vegas Reizen, Las Vegas Hotels, Las Vegas Shows, Tours, Trouwen, Arrangementen en meer Las Vegas Reizen, Las Vegas Hotels, Las Vegas Shows, Tours, Trouwen, Arrangementen en meer Las Vegas Reizen, Las Vegas Hotels, Las Vegas Shows, Tours, Trouwen, Arrangementen en meer Las Vegas Reizen, Las Vegas Hotels, Las Vegas Shows, Tours, Trouwen, Arrangementen en meer Las Vegas Reizen, Las Vegas Hotels, Las Vegas Shows, Tours, Trouwen, Arrangementen en meer Las Vegas Reizen, Las Vegas Hotels, Las Vegas Shows, Tours, Trouwen, Arrangementen en meer Las Vegas Reizen, Las Vegas Hotels, Las Vegas Shows, Tours, Trouwen, Arrangementen en meer

Houston Airport

In dit forum kan je alles kwijt over Las Vegas in het algemeen.

Houston Airport

Berichtdoor Bert123 » wo feb 03, 2010 5:12 pm

Vegas Vrienden,

3 mei gaat het voor ons weer beginnen !!! 1,5 week uit je dak gaan, we kunnen niet wachten.
Dit jaar vliegen we via Houston. Heeft iemand ervaring met deze airport en dan met name immigration en douane ??
Groetjes,
Bert :D
Bert123

Re: Houston Airport

Berichtdoor Harry » do feb 04, 2010 11:01 am

Hmmmmm, Houston, een nachtmerrie voor mij, ik ben er een keer uitgepikt door immigrations en een half uur lang op een zeer onaangename en intimiderende manier verhoort, ze probeerde daarna mijn man allerlei woorden in de mond te leggen om mijn verhaal ongeloofwaardig te maken, dat is uiteraard niet gelukt, we moesten rennen om de volgende vlucht te halen, als het aan mij ligt zou ik niet graag weer via Houston vliegen.
Harry

Berichtdoor hans_loves_vegas » do feb 04, 2010 1:52 pm

Is het dan ook mogelijk een klacht in te dienen ?
Niet dat het mij ooit is overkomen, maar ik kan me voorstellen dat je met een raar gevoel in je maag naar de terminal loopt.

hans
Laatst bijgewerkt door hans_loves_vegas op do feb 04, 2010 4:56 pm, in het totaal 1 keer bewerkt
hans_loves_vegas

Berichtdoor Bralo20 » do feb 04, 2010 4:41 pm

Wel ervaring met IAH zelf maar niet met immigratie (ik ben binnengekomen via IAD). IAH is een zeeer grote maar aangename luchthaven. TSA is vriendelijk als je zelf ook vriendelijk bent, verder verloopt alles vrij vlotjes.

Maar zoals altijd kan de ene een andere ervaring hebben dan iemand anders ;)
Bralo20

Berichtdoor Harry » vr feb 05, 2010 8:53 am

Bralo20 schreef:TSA is vriendelijk als je zelf ook vriendelijk bent, verder verloopt alles vrij vlotjes.

Wat een vreemde opmerking :evil: , ik ben altijd super vriendelijk naar iedereen ook naar TSA medewerkers, je bent zelf nog nooit via Houston (praat wat makkelijker voor niet luchtvaartfanaten) binnengekomen, hoe kun je dan oordelen over de vriendelijkheid van de immigratie medewerkers daar? Ik denk zelf dat het meer te maken heeft met het feit dat ik daar met mijn man door immigratiens ging, de zuidtexanen (in tegenstelling tot Dallas en omgeving)staan niet echt bekent om hun homovriendelijke houding, ik denk dat het veel meer daarmee te maken had, ik en later wij werden echt super onbeschoft behandelt, en ja je kunt wel een klacht indienen, maar je wilt wel graag je volgende vliegtuig halen, en je vakantie niet laten verpesten. Het is overigens wel mijn enige keer van de 12 dat zoiets gebeurt is, in New York, Washington, Chicago en vooral San Francisco zijn de immigratiebeamten veel vriendelijker, ik vind het verschil tussen de meer conservatieve en de meer liberale staten echt opmerkelijk.
Harry

Berichtdoor hans_loves_vegas » vr feb 05, 2010 2:39 pm

Harry,

ik wilde deze verwijzing niet vermelden in het vorige bericht, maar het is natuurlijk wel zo.
In mijn ogen leven veel zuiderlingen nog in de 19e eeuw.
Voor een voorbeeld verwijs ik jullie graag naar het volgende filmpje :

http://www.youtube.com/watch?v=mWHeF0W-l0I

Het is wel gedurfd.

hans
Las Vegas..22-11-2010
hans_loves_vegas

Berichtdoor Harry » vr feb 05, 2010 2:53 pm

:shock: :shock: :shock: Ik kende het filmpje al, ik kijk graag naar Top Gear :D , ik geloof niet dat ik dat deel van de VS graag ga bezoeken. :wink:
Harry

Berichtdoor Bert123 » vr feb 05, 2010 4:50 pm

Vrienden,

Uhhhhhhhh zijn er ook mensen die wel goede ervaringen hebben. Want volgens mij kan "onvriendelijkheid" op elke luchthaven gebeuren.
Het ging mij meer om de rijen cq wachttijden. Op hun site schrijven ze nl iets in de trans dat ze de modernste en meeste balies hebben...... :roll:

Fijn weekend.
Bert123

Berichtdoor Harry » za feb 06, 2010 11:41 am

Ook zonder het oponthoud hebben wij nergens zo lang gewacht als in Houston, de rijen waren enorm lang en het ging echt superlangzaam, na de immigration krijg je nog de douane, en daar stond 1 persoon de witte formuliertjes in te nemen, en die deed dat niet erg snel, dit was in 2004, dus misschien is het nu een stuk beter.
Zo snel als in San Francisco 3 jaar geleden zijn we echter nog nooit door immigrations en douane gekomen, binnen 10 minuten waren we uit het vliegtuig en zaten we al in het treintje naar het rental car center.
Harry

Berichtdoor hans_loves_vegas » za feb 06, 2010 12:20 pm

Ik hoop niet dat we Bert zijn vakantie verpest hebben :wink: .
Maar wat je zegt ; dat was 2004.

hans
Las Vegas..22-11-2010
hans_loves_vegas

Berichtdoor Harry » za feb 06, 2010 12:52 pm

Ach nee, hoe kan een vooruitzicht op het heerlijke Las Vegas vakantie nou verpest worden :lol: , de hele immigratie en douane procedure is een beetje vervelend, maar het hoort er gewoon bij, en meestal valt het echt wel mee.
Harry

Berichtdoor Bert123 » za feb 06, 2010 3:05 pm

:D :D :D :D :D :D :D :D :D Nee hoor je verpesten niets. Dit wordt onze 5e keer en ook wij hebben onze **** wachttijd wel gehad. Was gewoon erg benieuwd omdat hun site zo pronkt met hun nieuwe terminal.
Wat wel spannend is, voor het eerst in het Bellagio :D :D
Nog ff een paar weekjes werken en dan back to Vegas !!

Bert.
Bert123

Berichtdoor martine » za feb 06, 2010 8:53 pm

Hoi Bert123,
Jazeker nog een paar weken weken en dan vertrekken wij op 3 mei :D :D
Ik heb nog geen bericht gahad wanneer wij vertrekken en waarwij moeten overstappen.
Misschien ook wel via Houston :wink:
Ik wacht met spanning op de papieren :D
martine

Berichtdoor Bert123 » zo feb 07, 2010 2:00 pm

Hoi Martine,

Vind je dat niet raar dat je nog geen vluchtgegevens hebt ?? Ik heb altijd zo van iets, als ik boek wil ik graag gelijk alle gegevens hebben.
Maar goed hopelijk wordt het heeeeeel snel mei !!!
See ya.
Bert123

Berichtdoor Harry » zo feb 07, 2010 2:07 pm

Hoe kun je nou nog geen vluchtgegevens hebben, ik zoek altijd een vlucht uit die me aanstaat, voor je het weet heb je hele vervelende vertrektijden. Je boekt tegenwoordig toch alles online en dan heb je toch meteen inlogcodes bij de luchtvaartmaatschappij en kun je meteen stoelen vastleggen. Ik zou nooit meer boeken zonder eerst te weten met welke maatschappij ik vlieg of op welke tijd.
Harry

Volgende

Keer terug naar Viva Las Vegas