Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

Las Vegas Reizen, Las Vegas Hotels, Las Vegas Shows, Tours, Trouwen, Arrangementen en meer Las Vegas Reizen, Las Vegas Hotels, Las Vegas Shows, Tours, Trouwen, Arrangementen en meer Las Vegas Reizen, Las Vegas Hotels, Las Vegas Shows, Tours, Trouwen, Arrangementen en meer Las Vegas Reizen, Las Vegas Hotels, Las Vegas Shows, Tours, Trouwen, Arrangementen en meer Las Vegas Reizen, Las Vegas Hotels, Las Vegas Shows, Tours, Trouwen, Arrangementen en meer Las Vegas Reizen, Las Vegas Hotels, Las Vegas Shows, Tours, Trouwen, Arrangementen en meer Las Vegas Reizen, Las Vegas Hotels, Las Vegas Shows, Tours, Trouwen, Arrangementen en meer Las Vegas Reizen, Las Vegas Hotels, Las Vegas Shows, Tours, Trouwen, Arrangementen en meer Las Vegas Reizen, Las Vegas Hotels, Las Vegas Shows, Tours, Trouwen, Arrangementen en meer Las Vegas Reizen, Las Vegas Hotels, Las Vegas Shows, Tours, Trouwen, Arrangementen en meer Las Vegas Reizen, Las Vegas Hotels, Las Vegas Shows, Tours, Trouwen, Arrangementen en meer Las Vegas Reizen, Las Vegas Hotels, Las Vegas Shows, Tours, Trouwen, Arrangementen en meer Las Vegas Reizen, Las Vegas Hotels, Las Vegas Shows, Tours, Trouwen, Arrangementen en meer Las Vegas Reizen, Las Vegas Hotels, Las Vegas Shows, Tours, Trouwen, Arrangementen en meer Las Vegas Reizen, Las Vegas Hotels, Las Vegas Shows, Tours, Trouwen, Arrangementen en meer Las Vegas Reizen, Las Vegas Hotels, Las Vegas Shows, Tours, Trouwen, Arrangementen en meer Las Vegas Reizen, Las Vegas Hotels, Las Vegas Shows, Tours, Trouwen, Arrangementen en meer Las Vegas Reizen, Las Vegas Hotels, Las Vegas Shows, Tours, Trouwen, Arrangementen en meer Las Vegas Reizen, Las Vegas Hotels, Las Vegas Shows, Tours, Trouwen, Arrangementen en meer

Alles over Vegas

Kletsen over van alles en nog wat...

Alles over Vegas

Berichtdoor martine » za maart 06, 2010 4:58 pm

Hoi Allemaal,

Ik zag het een beetje laat maar vanavond Zaterdag 6maart is er vanaf 19.00uur op de BBC2 de gehele avond alles over Las Vegas.

Om 19.00uur Bruce on Vegas.
Om 20.00uur Bette Midlers revueshow uit 1997.
Om 21.00uur Documentaire.
Om 23.45uur Louis met Cambling in Las Vegas.
En als laatste een film met Nicolas Cage in Las Vegas.
Dus het word voor mij een tv avondje :D
martine

Re: Alles over Vegas

Berichtdoor Harry » zo maart 07, 2010 10:44 am

Oh, helaas gemist. :(
Harry

Berichtdoor martine » zo maart 07, 2010 2:22 pm

Ach wat jammer,
Ik vond het zeer leuk om te zien.
Maar vanavond of moet ik zeggen morgenvroeg is er een herhaling om 02.00uur.
The Lure of Las Vegas.
Ben ik al bewusteloos,de wekker gaat om 04.45uur :wink:
Ik zal het in de gaten houden wanneer er weer wat op tv komt.
Op You tube stond ook een filmpje van de overval op het pokertoernooi in Berlijn.
Je zult er maar zijn :shock:
martine

Berichtdoor Harry » zo maart 07, 2010 2:33 pm

Dank je wel Martine, ik zal de DVR vast instellen voor vanacht.
Harry

Keer terug naar Grand Cafe