Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

Las Vegas Reizen, Las Vegas Hotels, Las Vegas Shows, Tours, Trouwen, Arrangementen en meer Las Vegas Reizen, Las Vegas Hotels, Las Vegas Shows, Tours, Trouwen, Arrangementen en meer Las Vegas Reizen, Las Vegas Hotels, Las Vegas Shows, Tours, Trouwen, Arrangementen en meer Las Vegas Reizen, Las Vegas Hotels, Las Vegas Shows, Tours, Trouwen, Arrangementen en meer Las Vegas Reizen, Las Vegas Hotels, Las Vegas Shows, Tours, Trouwen, Arrangementen en meer Las Vegas Reizen, Las Vegas Hotels, Las Vegas Shows, Tours, Trouwen, Arrangementen en meer Las Vegas Reizen, Las Vegas Hotels, Las Vegas Shows, Tours, Trouwen, Arrangementen en meer Las Vegas Reizen, Las Vegas Hotels, Las Vegas Shows, Tours, Trouwen, Arrangementen en meer Las Vegas Reizen, Las Vegas Hotels, Las Vegas Shows, Tours, Trouwen, Arrangementen en meer Las Vegas Reizen, Las Vegas Hotels, Las Vegas Shows, Tours, Trouwen, Arrangementen en meer Las Vegas Reizen, Las Vegas Hotels, Las Vegas Shows, Tours, Trouwen, Arrangementen en meer Las Vegas Reizen, Las Vegas Hotels, Las Vegas Shows, Tours, Trouwen, Arrangementen en meer Las Vegas Reizen, Las Vegas Hotels, Las Vegas Shows, Tours, Trouwen, Arrangementen en meer Las Vegas Reizen, Las Vegas Hotels, Las Vegas Shows, Tours, Trouwen, Arrangementen en meer Las Vegas Reizen, Las Vegas Hotels, Las Vegas Shows, Tours, Trouwen, Arrangementen en meer Las Vegas Reizen, Las Vegas Hotels, Las Vegas Shows, Tours, Trouwen, Arrangementen en meer Las Vegas Reizen, Las Vegas Hotels, Las Vegas Shows, Tours, Trouwen, Arrangementen en meer Las Vegas Reizen, Las Vegas Hotels, Las Vegas Shows, Tours, Trouwen, Arrangementen en meer Las Vegas Reizen, Las Vegas Hotels, Las Vegas Shows, Tours, Trouwen, Arrangementen en meer

Mobiel in Vegas

Van reismaatje tot muntbeker... plaats een oproep!

Mobiel in Vegas

Berichtdoor michael » zo feb 07, 2010 2:19 pm

Wij gaan voor de tweede x naar vegas.
Alleen bij de eerste x hadden we geen rekening gehouden met onze mobieltjes.
Dus geen Quadband en ook geen andere oplader.
Dus na 3 dg geen mobieltjes meer die we tijdens onze 3wk tour konden gebruiken.

Wie heeft ervaring en kan ons wat tips geven?
michael

Re: Mobiel in Vegas

Berichtdoor martine » ma feb 08, 2010 11:06 am

Wij hadden wel onze mobiel meegenomen en hadden hier ook problemen mee.
Het gaat om het volgende;
Voor Europa heb je een Dual/tripple band nodig van 800/1800.
Voor Amerika moet dit tussen de 850/1900 zijn.
Mijn mobiel was dus alleen geschikt voor Europa :(
Ik had dus geen bereik en kon ook geen provider kiezen,had dus helemaal niets aan mijn mobiel.
Je kunt wel je oplader meenemen maar dan heb je zo'n speciale stekker nodig die je in elk warenhuis(hema ,blokker) kunt kopen om je telefoon op te laden.
Volgens mij staat er ergens in het forumoverzicht hier ook al vragen en antwoorden bij.
Zoek ze :D :D
martine

Re: Mobiel in Vegas

Berichtdoor Arie » ma feb 08, 2010 11:55 pm

Volgens mij hebben de meeste nieuwere mobieltjes geen problemen in de USA (maar kan je natuurlijk gewoon van te voren even nazoeken). En inderdaad een verloopstekkertje kopen (kosten zo goed als niets). Ik heb zelf nooit problemen gehad....
Las Vegas is how God would do it if he had money
Arie

Keer terug naar Oproepen!